Ochrona WizerunkuDlaczego na opinie klientów warto odpowiadać? - Brandlo - Ochrona Wizerunku w sieci

21 listopada 2020by Brandlo

Każda firma opierająca sprzedaż usług lub produktów o internet posiada swoją wizytówkę w Google lub Facebooku. Są to miejsca kontaktu klienta z naszą firmą. To także miejsce gdzie nasz klient może wyrazić swoje zdanie/opinię o poziomie współpracy z naszym przedsiębiorstwem.

Opinia o naszej firmie może okazać się bardzo pomocna dla kolejnych klientów. Na jej podstawie mogą podjąć decyzję zakupową. Jeżeli pojawia się komentarz na naszej wizytówce warto jako firma odpowiedzieć na taką opinię.
W przypadku opinii pozytywnych warto podziękować za pozytywny komentarz i miłe słowo. W przypadku negatywnej oceny jako firma mamy szansę odnieść się do niezadowolenia klienta. Pozostawienie opinii nie jest dobrym rozwiązaniem. Warto komunikować się z każdym klientem.

Brandlo

Brandlo to marka oferująca usługi Ochrony Wizerunku w internecie. Jeżeli Twoje przedsiębiorstwo ma problemy z opiniami w sieci lub po prostu chcesz zabezpieczyć się przed konkurencją to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie. W branży funkcjonujemy od 2010 roku z sukcesem dbając o wizerunek setek przedsiębiorstw w Polsce.

SIEDZIBABrandlo
Ochrona Wizerunku dla Twojej firmy teraz na wyciągnięcie ręki. Poznaj naszą ofertę.
NASZE BIURAZnajdziesz nas
https://www.brandlo.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Os. Zwycięstwa 21/40, 61-649 Poznań
JESTEŚMY NABrandlo na portalach społecznościowych
Znajdziesz nas na najpopularniejszych portalach społecznościowych.
SIEDZIBABrandlo
Ochrona Wizerunku dla Twojej firmy teraz na wyciągnięcie ręki. Poznaj naszą ofertę.
NASZE BIURAZnajdziesz nas
https://www.brandlo.pl/wp-content/uploads/2019/04/img-footer-map.png
Os. Zwycięstwa 21/40, 61-649 Poznań
JESTEŚMY NABrandlo na portalach społecznościowych
Znajdziesz nas na najpopularniejszych portalach społecznościowych. Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami.

Copyright 2019 – 2020 Brandlo. All rights reserved.

Copyright 2019 – 2020 Brandlo. All rights reserved.